لوازم آشپزخانه پلاستیکی

کلمن پلاستیکی

– کلمن پلاستیکی بزرگ چرخ‌دار
– کلمن پلاستیکی تک شیر و دو شیر
– کلمن پلاستیکی دوقلو و سه‌قلو
– کلمن پلاستیکی پایه‌دار
خصوصیات کلمن های تولیدشده در هیراد پلاست عبارت‌اند از:
– استفاده از دولایه روکش در طرفین و لایه‌ای عایق در وسط برای حفظ دما
– تولید با حجم‌های مختلف مناسب برای همه مکان‌ها
– داشتن قیمتی مناسب نسبت به کیفیت بالا


جانانی پلاستیکی

جانانی در انواع سایزها و در دو نوع شفاف و طرح دار تولید می‌گردد که نوع شفاف آن نان را در مدت‌زمان بیشتری تازه نگه می‌دارد. هیراد پلاست انواع جانانی را در شکل‌های مختلف و با استفاده از مرغوب‌ترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه تولید می‌کند.
ویژگی‌ها
– کاربردی و در طرح‌های زیبا
– تهیه‌شده از مواد اولیه مرغوب
– مقاوم در برابر یخ زدگی و تغییر شکل
– شستشوی بسیار آسان
– جلوگیری از پخش شدن بوی غذا در فریزر
– قوی و بادوام
– به صرفه و باقیمتی مناسب

انواع پارچ پلاستیکی

پارچ‌های پلاستیکی از استحکام بالایی برخوردار هستند. این پارچ‌ها در سایزها و طرح‌های مختلفی، با استفاده از مواد اولیه باکیفیت تولید می‌گردند. این محصولات بسیار مقاوم می‌باشند و به‌ندرت آسیب می‌بینند.

 

انواع سینی پلاستیکی

سینی‌های پلاستیکی با توجه به تنوع ساخت، استحکام و مقاومت در برابر ضربه‌ها، وزن کمتر و قیمت بسیار مناسب به لحاظ اقتصادی بسیار مرقوم به‌صرفه هستند. این محصولات با استفاده از مرغوب‌ترین مواد اولیه تولید و در انواع سایزها، طرح‌ها و اشکال به بازار عرضه می‌گردند.

سبد آبکشی پلاستیکی

این محصول در اندازه‌های مختلف، اشکال متنوع، طیف رنگی بسیار وسیع و در جنس‌های استیل و پلاستیکی عرضه می‌گردد که نوع پلاستیکی آن ازلحاظ قیمت از صرفه اقتصادی مناسبی برخوردار است. این محصول در انواع تاشو، ساده، پایه‌دار و … تولید و عرضه می‌گردد.

تخته‌گوشت پلاستیکی

تخته‌گوشت‌های پلاستیکی برخلاف تخته‌گوشت‌های چوبی به خاطر شست‌وشو راحت آن، منفذی برای نفوذ و باقی ماندن باکتری روی سطح آن ندارد. پس ازنظر بهداشتی مناسب‌تر می‌باشد. همچنین برخلاف تخته‌گوشت شیشه‌ای باعث کند شدن چاقو و ایجاد صدای نامطلوب نمی‌شود و ازنظر اقتصادی کاملاً مقرون‌به‌صرفه نیز می‌باشد.

دیگر محصولات آشپزخانه

انواع جا قاشقی پلاستیکی
انواع پوست‌کن پلاستیکی
آبمیوه گیری پلاستیکی
لیوان و پارچ پلاستیکی